Marketing a reklama

Vyber: 

Naše nabídka v oddělení Marketing a reklama
Novinky letošního roku / posledního měsíce v oddělení Marketing a reklama

Celkem stran:  1  2  [Další >>]  Zobrazeno 150 (z 53 položek)

55 TIPŮ A NÁVODŮ PRO ÚSPĚŠNÝ E-SHOP 55 TIPŮ A NÁVODŮ PRO ÚSPĚŠNÝ E-SHOP
Vázaná, 590 stran, 150 x 215 mm. EAN 9788089969210...více
Čajková Hanka,kol.,Polgári Šte
AI MARKETING PLAYBOOK - JAK CHAT GTP A UMĚLÁ INTELIGENCE MĚ. AI MARKETING PLAYBOOK - JAK CHAT GTP A UMĚLÁ INTELIGENCE MĚ.
Brožovaná, 232 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027152261...více
Knihová Ladislava
COPYWRITING

- Na dotaz -

COPYWRITING
Brožovaná, 352 stran, 167 x 225 mm. EAN 9788025150177...více
Sálová Anna, Veselá Zuzana, Raková Michaela
DYNAMICKÉ REKLAMY KROK ZA KROKEM DYNAMICKÉ REKLAMY KROK ZA KROKEM
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou...více
Bauckmann David
HUDBA V REKLAMĚ HUDBA V REKLAMĚ
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologick...více
Bačuvčík Radim
INTERNETOVÝ MARKETING

- Na dotaz -

INTERNETOVÝ MARKETING
Brožovaná, 344 stran, 167 x 225 mm. EAN 9788025150160...více
Janouch Viktor
JAK NA MARKETINGOVOU KOMUNIKACI JAK NA MARKETINGOVOU KOMUNIKACI
Brožovaná, 280 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027150137...více
Karlíček Miroslav a kol.
JAK NA REKLAMU

- Na dotaz -

JAK NA REKLAMU
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu spo...více
Pospíšil Jan,Závodná Lucie Sára
JAK NAPSAT DOBRÝ PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR JAK NAPSAT DOBRÝ PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR
Brožovaná, 180 stran, 140 x 216 mm. EAN 9788075086235...více
Finch Brian
JAK SE BUDUJÍ ZNAČKY - CO OBCHODNÍCI NEVĚDÍ

- Na dotaz -

JAK SE BUDUJÍ ZNAČKY - CO OBCHODNÍCI NEVĚDÍ
mm. EAN 9788073906184...více
Sharp Byron
JAK VYTVOŘIT ATRAKTIVNÍ OBCHODNÍ NÁZEV FIRMY,SLUŽBY,PRODUKTU JAK VYTVOŘIT ATRAKTIVNÍ OBCHODNÍ NÁZEV FIRMY,SLUŽBY,PRODUKTU
Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede uni...více
Bauer Zdeněk
KOMPLEXNÍ TELEVIZE - POETIKA SOUČASNÉHO TV VYPRÁVĚNÍ

- Na dotaz -

KOMPLEXNÍ TELEVIZE - POETIKA SOUČASNÉHO TV VYPRÁVĚNÍ
Brožovaná, 528 stran, 141 x 211 mm. EAN 9788074702440...více
Mittell Jason
KOMU SE DÁ VĚŘIT?  JAK NÁS TECHNOLOGIE SBLÍŽILY A PROČ BY NÁ

- Na dotaz -

KOMU SE DÁ VĚŘIT? JAK NÁS TECHNOLOGIE SBLÍŽILY A PROČ BY NÁ
Brožovaná, 367 stran, 135 x 210 mm. EAN 9788075775993...více
Botsman Rachel
KONEC MARKETINGU KONEC MARKETINGU
Brožovaná, 196 stran, 165 x 215 mm. EAN 9788027112968...více
Gil Carlos
LÁZEŇSTVÍ LÁZEŇSTVÍ
Brožovaná, 352 stran, 170 x 240 mm. EAN 9788027124619...více
Jakubíková Dagmar A KOL.
LOGISTICKÉ TECHNOLOGIE V DODAVATELSKÉM ŘETĚZCI LOGISTICKÉ TECHNOLOGIE V DODAVATELSKÉM ŘETĚZCI
Publikace spadá svým zaměřením do perspektivního oboru zvaného logistika. Tato technickoekono...více
Lukoszová Xenie a kolektiv
MÁ TO CENU? LEKCE Z EKONOMIE

- Na dotaz -

MÁ TO CENU? LEKCE Z EKONOMIE
Brožovaná, 125 stran, 140 x 180 mm. EAN 9788021092501...více
Lipovská Hana
MANUÁL COPYWRITINGU

- Na dotaz -

MANUÁL COPYWRITINGU
Brožovaná, 118 stran, 145 x 205 mm. EAN 9788027125852...více
Untermüller Vojtěch
MARKETING HOTELOVÝCH SLUŽEB
Cestovní ruch je bezesporu jedním z perspektivních odvětví národního hospodářství ČR. Nu...více
Királová Alžběta
MARKETING MANAGEMENT-14.VYDÁNÍ MARKETING MANAGEMENT-14.VYDÁNÍ
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, ...více
Kotler Philip, Keller Kevin Lane
MARKETING NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU

- Na dotaz -

MARKETING NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU
Brožovaná, 192 stran, 167 x 225 mm. EAN 9788025149591...více
Semerádová Tereza,Weinlich Petr
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V MÍSTĚ PRODEJE MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V MÍSTĚ PRODEJE
Vázaná, 512 stran, EAN 9788027117246...více
Jesenský Daniel
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-JAK KOMUNIKOVAT NA NAŠEM TRHU 2.VYD. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-JAK KOMUNIKOVAT NA NAŠEM TRHU 2.VYD.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo op...více
Karlíček Miroslav a kolektiv
MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ

- Na dotaz -

MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ
Vázaná, 256 stran, 147 x 210 mm. EAN 9788027029341...více
Matisko Peter
MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ - 2. VYDÁNÍ

- Na dotaz -

MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ - 2. VYDÁNÍ
Brožovaná, 342 stran, 148 x 189 mm. EAN 9788027079223...více
Matisko Peter
MARKETINGOVÝ PLÁN NA JEDNU STRÁNKU MARKETINGOVÝ PLÁN NA JEDNU STRÁNKU
Brožovaná, 224 stran, 160 x 230 mm. EAN 9788027125913...více
Allan Dib
MARKETINGOVÝ VÝZKUM MARKETINGOVÝ VÝZKUM
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá...více
Tahal Radek a kolektiv
MARKETINGOVÝ VÝZKUM

- Na dotaz -

MARKETINGOVÝ VÝZKUM
Brožovaná, 168 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027117239...více
Foret Miroslav, Melas David
MARKETINGOVÝ VÝZKUM - POSTUPY, METODY, TRENDY  2.VYDÁNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM - POSTUPY, METODY, TRENDY 2.VYDÁNÍ
Vázaná, 296 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027135356...více
Tahal Radek a kol.,
MODERNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE MODERNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Vázaná, 344 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027107872...více
Přikrylová Jana A KOL.
MODERNÍ RETAIL MARKETING MODERNÍ RETAIL MARKETING
Vázaná, 240 stran, 170 x 245 mm. EAN 9788027113842...více
Jaderná Eva, Volfová Hana
NADČASOVÝ PRODUKT - JAK VYTVOŘIT A PROPAGOVAT DÍLO TRVALÉ H.

- Na dotaz -

NADČASOVÝ PRODUKT - JAK VYTVOŘIT A PROPAGOVAT DÍLO TRVALÉ H.
Vázaná, 228 stran, 150 x 215 mm. EAN 9788090798786...více
Holiday Ryan
NOVÁ DOBA DIGITÁLNÍ-JAK PŘETVÁŘÍ BUDOUCNOST LIDÍ,NÁRODŮ A.. NOVÁ DOBA DIGITÁLNÍ-JAK PŘETVÁŘÍ BUDOUCNOST LIDÍ,NÁRODŮ A..
Nové technologie přináší spoustu možností, ale i spoustu rizik. Rozvíjejí současný svět ...více
Schmidt E.,Cohen J.
OD NÁPADU K ÚSPĚCHU - JAK NADCHNOUT LIDI PRO SVÉ MYŠLENKY OD NÁPADU K ÚSPĚCHU - JAK NADCHNOUT LIDI PRO SVÉ MYŠLENKY
Brožovaná, 208 stran, 144 x 207 mm. EAN 9788027135585...více
Webster Tamsen
ONLINE MARKETING: OD WEBOVÝCH STRÁNEK K SOCIÁLNÍM SÍTÍM

- Na dotaz -

ONLINE MARKETING: OD WEBOVÝCH STRÁNEK K SOCIÁLNÍM SÍTÍM
Brožovaná, 288 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027116805...více
Burešová Jitka
OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK
Brožovaná, 383 stran, 160 x 230 mm. EAN 9788075087164...více
Croxen Dan
PSYCHOLOGIE REKLAMY  5.VYDÁNÍ PSYCHOLOGIE REKLAMY 5.VYDÁNÍ
Vázaná, 360 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027136544...více
Vysekalová Jitka a kol.
PUBLIC RELATIONS A MARKETINGOVÁ KOMUNIKA PUBLIC RELATIONS A MARKETINGOVÁ KOMUNIKA
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Publi...více
Bárta Luboš
REKLAMA-JAK DĚLAT REKLAMU 4.AKT.VYDÁNÍ

- Na dotaz -

REKLAMA-JAK DĚLAT REKLAMU 4.AKT.VYDÁNÍ
Brožovaná, 232 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788024758657...více
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
SAMI V MOŘI KONKURENCE - MARKETING MANAGEMENT..

- Na dotaz -

SAMI V MOŘI KONKURENCE - MARKETING MANAGEMENT..
Vázaná, 216 stran, 145 x 205 mm. EAN 9788026508533...více
Bárta Leoš
SESTAVTE DOBRÝ MARKETINGOVÝ PLÁN SESTAVTE DOBRÝ MARKETINGOVÝ PLÁN
Brožovaná, 176 stran, 136 x 216 mm. EAN 9788075086242...více
Westwood John
SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST VE SPORTU SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST VE SPORTU
Brožovaná, 200 stran. EAN 9788027112098...více
Kunz Vilém
STRATEGICKÝ MARKETING STRATEGICKÝ MARKETING
Brožovaná, 432 stran, 167 x 240 mm. EAN 9788027137220...více
Jakubíková Dagmar, Janeček Petr
STRATEGIE B2B DIGITÁLNÍHO MARKETINGU

- Na dotaz -

STRATEGIE B2B DIGITÁLNÍHO MARKETINGU
Brožovaná, 363 stran, 160 x 230 mm. EAN 9788075087133...více
Hall Simon
STRATEGIE DIGITÁLNÍHO MARKETINGU STRATEGIE DIGITÁLNÍHO MARKETINGU
Brožovaná, 382 stran, 160 x 230 mm. EAN 9788075087140...více
Kingsnorth Simon
STRATEGIE SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ STRATEGIE SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ
Brožovaná, 263 stran, 160 x 230 mm. EAN 9788075087157...více
Atherton Julie
STREAMPUNKEŘI

- Na dotaz -

STREAMPUNKEŘI
Brožovaná, 256 stran, 135 x 210 mm. EAN 9788075775658...více
Kyncl Robert,Peyvan Maany
TOHLE JE MARKETING! TOHLE JE MARKETING!
Brožovaná, 208 stran, 167 x 230 mm. EAN 9788027125678...více
Godin Seth
ÚVOD DO DĚJIN TIŠTĚNÝCH MÉDIÍ ÚVOD DO DĚJIN TIŠTĚNÝCH MÉDIÍ
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu s...více
Večeřa Pavel
ZÁKLADNÍ METODY SBĚRU PRIMÁRNÍCH DAT V MARKETINGOVÉM VÝZKUMU ZÁKLADNÍ METODY SBĚRU PRIMÁRNÍCH DAT V MARKETINGOVÉM VÝZKUMU
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výs...více
Tahal Radek

Celkem stran:  1  2  [Další >>]  Zobrazeno 150 (z 53 položek)
 
Žánry
Rychlé hledání
 
Napište klíčová slova pro knihu kterou hledáte.
Pokročilé hledání
Nakladatelství