Marketing a reklama

Vyber: 

Naše nabídka v oddělení Marketing a reklama
Novinky letošního roku / posledního měsíce v oddělení Marketing a reklama

Celkem stran:  1  2  [Další >>]  Zobrazeno 150 (z 99 položek)

100 VĚCÍ,KTERÉ BY MĚL KAŽDÝ DESIGNÉR VĚDĚT O LIDECH

- Na dotaz -

100 VĚCÍ,KTERÉ BY MĚL KAŽDÝ DESIGNÉR VĚDĚT O LIDECH
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně...více
Weinschenk Susan
ACTION LEARNING-ÚČINNÁ METODA ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ A NÁCVIKU INTE

- Na dotaz -

ACTION LEARNING-ÚČINNÁ METODA ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ A NÁCVIKU INTE
Americký specialista v oboru rozvoje lidských zdrojů a "guru" metody Action Learning představuje...více
Marquardt Michael J.
BENCHMARKING-MÝTY A SKUTEČNOST-MODEL EFEKTIVNÍHO UČENÍ SE A

- Na dotaz -

BENCHMARKING-MÝTY A SKUTEČNOST-MODEL EFEKTIVNÍHO UČENÍ SE A
Monografie se zabývá podstatou, formami a významem benchmarkingu jako metody strategického manag...více
Nenadál Jaroslav, Vykydal David, Hal
COPYWRITING - PIŠTE TEXTY, KTERÉ PRODÁVAJÍ COPYWRITING - PIŠTE TEXTY, KTERÉ PRODÁVAJÍ
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizu...více
Jebavá Lucie,Sálová Anna,Šupolíková Jana
DESIGNOVÉ MYŠLENÍ-ZÁKLADY DESIGNU DESIGNOVÉ MYŠLENÍ-ZÁKLADY DESIGNU
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy k...více
Ambrose Gavin,Harris Paul
DYNAMICKÉ REKLAMY KROK ZA KROKEM DYNAMICKÉ REKLAMY KROK ZA KROKEM
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou...více
Bauckmann David
EMOCE V MARKETINGU EMOCE V MARKETINGU
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jedn...více
Vysekalová Jitka a kolektiv
FREAKONOMIE - SKRYTÁ EKONOMIE VŠEHO FREAKONOMIE - SKRYTÁ EKONOMIE VŠEHO
Freakonomie, Skrytá ekonomie všeho Co je nebezpečnější? Střelná zbraň nebo zahradní bazén...více
Levitt Steven D.,Dubner Stephen J.
HRDINA NEBO PSANEC

- Na dotaz -

HRDINA NEBO PSANEC
mm. EAN 9788026500278...více
Mark Margaret
HUDBA V REKLAMĚ HUDBA V REKLAMĚ
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologick...více
Bačuvčík Radim
INTERNETOVÝ MARKETING INTERNETOVÝ MARKETING
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Pot...více
Janouch Viktor
INTUITIVNÍ MARKETING PRO 21. STOLETÍ INTUITIVNÍ MARKETING PRO 21. STOLETÍ
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní ma...více
Toman Miloš
JAK (NE)BÝT DIVNÝ NA NETU

- Na dotaz -

JAK (NE)BÝT DIVNÝ NA NETU
Kniha Jak (ne)být divný na netu od průkopnice online zábavy, herečky a „královny geeků“ F...více
Day Felicia
JAK BUDOVAT MULTILEVELMARKETING

- Na dotaz -

JAK BUDOVAT MULTILEVELMARKETING
mm. EAN 8586011220184...více
Toman Ivo
JAK MNOHEM LÉPE PRODÁVAT

- Na dotaz -

JAK MNOHEM LÉPE PRODÁVAT
Kniha je koncentrátem Tracyho dlouholeté obchodní praxe. Objasňuje, že prodej je především ...více
Tracy Brian
JAK NA REKLAMU JAK NA REKLAMU
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu spo...více
Pospíšil Jan,Závodná Lucie Sára
JAK PSÁT REKLAMNÍ TEXT  4.VYD.

- Na dotaz -

JAK PSÁT REKLAMNÍ TEXT 4.VYD.
Všestranné rady, jak psát hodnotné a poutavé reklamní texty pro všechny typy médií. Tato me...více
Křížek Zdeněk,Crha Ivan
JAK SE BUDUJÍ ZNAČKY - CO OBCHODNÍCI NEVĚDÍ JAK SE BUDUJÍ ZNAČKY - CO OBCHODNÍCI NEVĚDÍ
mm. EAN 9788073906184...více
Sharp Byron
JAK SI VYBUDOVAT MLM STROJ NA PENÍZE JAK SI VYBUDOVAT MLM STROJ NA PENÍZE
Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odk...více
Gage Randy
JAK ÚČINNĚ OSLOVIT MÉDIA

- Na dotaz -

JAK ÚČINNĚ OSLOVIT MÉDIA
Monografie radí, jak navázat a udržet oboustranně prospěšný vztah s médii. Monografie se zab...více
Tomandl Jan
JAK VYTVOŘIT ATRAKTIVNÍ OBCHODNÍ NÁZEV FIRMY,SLUŽBY,PRODUKTU JAK VYTVOŘIT ATRAKTIVNÍ OBCHODNÍ NÁZEV FIRMY,SLUŽBY,PRODUKTU
Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede uni...více
Bauer Zdeněk
JAK VYTVOŘIT BLOGY,PODCASTY,VIDEA,E-KNIHY,WEBINÁŘE

- Na dotaz -

JAK VYTVOŘIT BLOGY,PODCASTY,VIDEA,E-KNIHY,WEBINÁŘE
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probu...více
Handley Ann,Chapman C.C.
JAK ZAČÍT MULTIVELMARKETING-STRAŠÁK NEBO PŘÍLEŽITOST?

- Na dotaz -

JAK ZAČÍT MULTIVELMARKETING-STRAŠÁK NEBO PŘÍLEŽITOST?
mm. EAN 8586011220177...více
Toman Ivo
KDO KLIKNE,KOUPÍ,LŽE NEBO ZEMŘE - SÍLA PŘEDPOVĚDÍ POMOCÍ PREDI

- Na dotaz -

KDO KLIKNE,KOUPÍ,LŽE NEBO ZEMŘE - SÍLA PŘEDPOVĚDÍ POMOCÍ PREDI
Prediktivní analytika pro každého - i tak lze charakterizovat tuto sofistikovanou knihu, která ...více
Siegel Eric
KRÁLOVSTVÍ ZNAČKY

- Na dotaz -

KRÁLOVSTVÍ ZNAČKY
mm. EAN 8086929094...více
Haig Matt
KREATIVITA V REKLAMĚ

- Na dotaz -

KREATIVITA V REKLAMĚ
Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních gr...více
Horňák Pavel
LOGISTICKÉ TECHNOLOGIE V DODAVATELSKÉM ŘETĚZCI LOGISTICKÉ TECHNOLOGIE V DODAVATELSKÉM ŘETĚZCI
Publikace spadá svým zaměřením do perspektivního oboru zvaného logistika. Tato technickoekono...více
Lukoszová Xenie a kolektiv
MARKETING MARKETING
mm. EAN 9788024705132...více
Kotler,Armstrong
MARKETING A NOVÁ EKONOMIKA

- Na dotaz -

MARKETING A NOVÁ EKONOMIKA
Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až...více
Štědroň a kol.
MARKETING A ŘÍZENÍ PAMÁTKOVÝCH OBJEKTŮ-HRADY,ZÁMKY...

- Na dotaz -

MARKETING A ŘÍZENÍ PAMÁTKOVÝCH OBJEKTŮ-HRADY,ZÁMKY...
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAK...více
Dostál,Černá a kolektiv
MARKETING A STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ

- Na dotaz -

MARKETING A STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, k...více
Slavík Jakub
MARKETING HOTELOVÝCH SLUŽEB
Cestovní ruch je bezesporu jedním z perspektivních odvětví národního hospodářství ČR. Nu...více
Királová Alžběta
MARKETING JAKO ŠACHOVÁ HRA

- Na dotaz -

MARKETING JAKO ŠACHOVÁ HRA
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem ...více
Tručka Jaroslav
MARKETING MANAGEMENT 12.VYDÁNÍ

- Na dotaz -

MARKETING MANAGEMENT 12.VYDÁNÍ
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno z...více
Kotler,Keller
MARKETING MANAGEMENT-14.VYDÁNÍ MARKETING MANAGEMENT-14.VYDÁNÍ
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, ...více
Kotler Philip, Keller Kevin Lane
MARKETING NA FACEBOOKU-VÝUKOVÝ KURZ

- Na dotaz -

MARKETING NA FACEBOOKU-VÝUKOVÝ KURZ
Pokud chce firma využívat nejaktuálnější marketingové taktiky, neobejde se bez poznání onli...více
Treadaway Chris, Smithová Mari
MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační ka...více
Bednář Vojtěch
MARKETING PODLE TRHŮ MARKETING PODLE TRHŮ
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ač...více
Kincl Jan a kol.
MARKETING PRO ZAČÁTEČNÍKY 3.AKTUAL.VYD. MARKETING PRO ZAČÁTEČNÍKY 3.AKTUAL.VYD.
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí ...více
Foret Miroslav
MARKETING SLUŽEB - EFEKTIVNĚ A MODERNĚ

- Na dotaz -

MARKETING SLUŽEB - EFEKTIVNĚ A MODERNĚ
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu s...více
Vaštíková Miroslava
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a d...více
Jakubíková Dagmar
MARKETING VE VĚKU SPOLEČNOSTI GOOGLE MARKETING VE VĚKU SPOLEČNOSTI GOOGLE
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii...více
Fox Vanessa
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NOVÉ TRENDY 3.0

- Na dotaz -

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NOVÉ TRENDY 3.0
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a je...více
Frey Petr
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V MÍSTĚ PRODEJE

- Na dotaz -

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V MÍSTĚ PRODEJE
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické...více
Jesenský Daniel a kol.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-3. AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ

- Na dotaz -

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-3. AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ
Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspo...více
Foret Miroslav
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-JAK KOMUNIKOVAT NA NAŠEM TRHU

- Na dotaz -

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-JAK KOMUNIKOVAT NA NAŠEM TRHU
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na na...více
Karlíček Miroslav
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-JAK KOMUNIKOVAT NA NAŠEM TRHU 2.VYD.

- Na dotaz -

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE-JAK KOMUNIKOVAT NA NAŠEM TRHU 2.VYD.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo op...více
Karlíček Miroslav a kolektiv
MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ
Vázaná, 256 stran, 147 x 210 mm. EAN 9788027029341...více
Matisko Peter
MARKETINGOVÝ PLÁN

- Na dotaz -

MARKETINGOVÝ PLÁN
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výho...více
McDonald Malcom,Wilson Hugh
MARKETINGOVÝ PRŮZKUM-POZNÁVÁME SVOJE ZÁKAZNÍKY

- Na dotaz -

MARKETINGOVÝ PRŮZKUM-POZNÁVÁME SVOJE ZÁKAZNÍKY
Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání ...více
Foret Miroslav

Celkem stran:  1  2  [Další >>]  Zobrazeno 150 (z 99 položek)
  • DOPRAVA ZDARMA NA VŠE BEZ OMEZENÍ HODNOTY OBJEDNÁVKY

    Nakupujte stejně jako v kamenném knihkupectví. Držíme standartní doporučené ceny, ale neúčtujeme poštovné. Při koupi běžné knihy v ceně okolo 300 Kč tak většinou nabízíme NEJNIZŠÍ CENY NA ČESKÉM INTERNETU!

Žánry
Rychlé hledání
 
Napište klíčová slova pro knihu kterou hledáte.
Pokročilé hledání
Nakladatelství